dissabte, 26 de desembre del 2015

Valoració del primer quadrimestre de l'assignatura

Hola!

Pareix mentida, pareix mentida com passa el temps... L'altre dia començarem el segon curs de la carrera, començarem el primer quadrimestre, i ara ja tenim mig curs.
Començarem l'assignatura i començarem a conèixer-nos, començaren els treballs, els grups, les presentacions, i sobretot, les amistats. Ja portem un quadrimestre junts, ja portem mig curs junts.

Ha sigut una assignatura diferent, la veritat que no m'esperava que fora així, però m'ha agradat molt.
M'ha agradat perquè és dinàmica, i jo sempre dic que les classes han de ser dinàmiques, i nosaltres, mestres d'infantil, sabem millor que ningú que les classes han de ser dinàmiques.
M'agrada perquè la classe es fa molt agradable, no és la típica classe teòrica i avorrida, on t'unflen a powerspoint i no deixes de mirar el rellotge per a veure quan de temps queda...

He estat molt a gust a les classes, he treballat molt be amb els meus companys i companyes, i he fet amistats, aprendre coses noves i fer amistats, el millor.

Per un altre quadrimestre! Salutacions i bones festes a totes i a tots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada